Betyg

Vi har idag skrivit klart resultatdelen, känns riktigt skönt. Text är ju nånting levande som man måste gå tillbaka till för att finjustera, och det är nånting som vi kommer behöva göra. Men i det stora hela är den klar. Mailade handledaren som läste igenom och sen fick vi en riktigt bra respons där hon nämnde att hon nog aldrig varit med om studenter som varit så pass självständiga och vet vad som ska skrivas. Det kändes riktigt kul att få lite belöning för slitet.
Idag tog vi långhelg och på lördag tänkte vi gå ut och käka och ta en krogrunda nu när det är halvtid på kursen. Nästa vecka är det diskussionsdags. 
 
Har även fått betyget till smärtkursen jag läste i början av terminen, VG. Kändes också bra, mest för att den gett mig väldigt mycket ny och värdefull kunskap inför framtiden.
 
Har idag varit i kontakt med cancercentrum på Norrlands universitetssjukhus och tanken är att jag ska få komma upp och titta på deras verksamhet (Hematologi och Onkologi) nu i sommar och sånt. Får ju göra detta eftersom jag inte har samma möjligheter som att jag skulle bott här nere och kunde gå på intervjuer och liknande.
Har även mailat hjärtcentrum, men de verkar inte vara lika entusiastiska över nya sjuksköterskor. :)

Arkiv