Arbete och party

Ja, inte samtidigt såklart. :) Men jag fick i förrgår veta att jag var välkommen tillbaka till akutmottagningen för arbete i sommar. Det var väldigt skönt att få veta att jag nu inte behöver söka något annat, som ni vet så gillar jag att planera. Det möjliggör också att jag inte behöver hålla lika hårt i mina sparade pengar, så nu kan jag handla sånt som jag behöver men hållit inne på. 
Det ska bli riktigt intressant att se hur det kommer vara att arbeta andra sommaren, hur mycket jag lärt mig från min 10-veckorspraktik. Jag skrev ju tidigare att arbetet på akuten gav mig väldigt mycket inför min praktik, så nu får vi se om det även är omvänt. ;)
 
Ikväll ska jag och några kursare träffas och ha trevligt. Blir skönt att få göra något roligt såhär helgen före examinationskursen börjar. Får se om det blir någon utgång. 

Arkiv