Presentationsseminarium

Eller vad man ska kalla det... Det hade vi idag iallafall, presenterade vårt arbete om ett forskningsetisk dilemma. Snacka om att vara helt slut efter denna dag, vi fick redovisa 13:25 så före dess sitter man och är spänd och efter den så släpper allting och man blir supertrött. Inte blev det bättre av att jag sov 2-3 timmar inatt heller.
Själva presentationen gick mycket bra så det var skönt.

Lever i stress just nu, dels för att jag ska flytta om ca 2 veckor men har inte fått höra något mer från min kommande hyresvärd om vilket exakt datum det är (den är ledig från 1:a november, men jag hoppas ju få komma in på fredagen), jag vet inte om denna lägenhet blir uthyrd i förtid och dessutom har jag ju den stundande VFU'n som jag är spänd inför. Dessutom ska jag försöka få någon klarhet i denna kurs, vi ska ju förutom detta arbete även plugga inför en tenta. Imorgon blir det bibblan hela dagen och titta igenom gamla tentor o dylikt för att försöka få någon klarhet.

Arkiv