Vår

 
Ja, nu har det blivit vår både meterologiskt, och känslomässigt. Trots en begynnande förkylning (hoppas den inte bryter ut) så tog jag en promenad idag eftersom det var ångestladdat att bara sitta inne när det var strålande sol ute. Var riktigt härligt väder ute och är det nånting jag kommer sakna nästa år så är det den tidiga våren här nere.
#1 - - Alice:

Ja som jag har längtat efter våren det här året! Vågar inte ropa hej än då vi fick världens bakslag för någon vecka sen med massvis med snö men jag hoppas såååååå innerligt att vi kan lämna det ruggiga och grå vintervädret bakom oss nu. Jag behöver sol! Det märks verkligen jättetydligt på humöret när det är fint väder ute och jag är så trött på att vara trött konstant ;)

Svar: Här i Halmstad har vi klarat oss väldigt bra från snöoväder faktiskt. Har sett att varit omringad av snöoväder men nånting har hållit snön borta. Däremlt har det regnat och blåst desto mer. :-)
blivandeanessk.blogg.se

Arkiv