Tips på bloggar?

Tidigare så tipsade jag om diverse bloggar som jag brukade läsa och sen dess har listan vuxit lite så jag tänkte lägga till några länkar till. Dessutom vill jag gärna ha tips på fler bloggar från ssk-studenter, eller läkarstudenter för den delen.. =) Så kommentera om ni har några på lager.
 
Nytillkomna:
  • Disputeradsjuksköterska: Föreläsare, handledare, forskare, sjuksköterska. Intressant att se det från den "andra sidan" av utbildningen.
  • Missmedic: Sjuksköterska på en oljerigg. Uppdateras lite nu och då, kul med en inblick.
  • Emilsmorsatillmax: Namnet på bloggen kanske inte antyder ssk-student men hon började nu i januari. Kul att följa någon från termin 1, se hur förväntningarna liknar ens egna från den tiden. =)
 
Standardtipsen är som vanligt:
  • Blivandessk: Inspirationen till denna blogg. Snart klar sjuksköterska.
  • Ssk-Julia: Uppdateras inte lika frekvent nuförtiden men kul att kolla i arkivet. Snart också klar sjuksköterska.
 
För övrigt var det en trevlig kväll igår, även om huvudvärken verkade komma from the devil himself i morse. =)
#1 - - Jessica:

Hej!

Hittade till din blogg av en slump och fick här se att du tipsat om min blogg :)Hur Coolt!? Och TACK!!

Jättenyfiken på din blogg så jag ska läsa in mig på den och hoppas det är ok om jag lägger en länk till den också...ska även kika in på de andra du tipsar om 😁

Vilken termin går du? (kommer jag säkert läsa om det när jag läser ifatt) men ändå 😊

Ha en toppenkväll!
Kram

Svar: Hej,
Ja, jag hittade din blogg via blivandessk så tänkte att det kunde vara kul att följa. :)
Absolut, länka på så mycket du vill.

Jag går i termin 3 nu. :D

Tack detsamma, ha det bra. =)
blivandeanessk.blogg.se

Arkiv