Hälsopsykologi

Precis klar med gruppuppgifterna inför hälsopsykologin, har inget seminarie om detta men vi ska träffas i gruppen och gå igenom dessa. Som jag tidigare sagt så hinner man knappt läsa klart och göra en uppgift innan man ska upp med nästa bok, intensivt. Nu i veckan är det pedagogik (som har haft en del utrymme under de skriftliga tentorna tidigare, även om vi har en muntlig så är ju kursen densamma varvid frågeställningarna rimligtvis bör vara desamma). En föreläsning kvar, och sen slänger man in en läkemedelsberäkningsföreläsning dagen innan tentan, trots att vi inte har lm-beräkning förrän kursen Kommunikation och relationer, konstigt. Kunde inte sova inatt iaf, grannarna runtomkring hade helt enkelt fått för sig att slå i dörrar och väggar lite sådär på måfå efter kl 2-4 på morgonen, så rätt grinig har jag varit idag. Längtar tills flytten, även om det är jobbigt. Imorgon (28/9) går ansökningstiden ut på den här lägenheten så jag förväntar mig väl en del samtal i veckan för att få visa upp den. Jag hoppas verkligen den som får lägenheten kan flytta in 1/11.

Arkiv