Fusklappar.

Fick en fråga angående mina fusklappar så jag lägger väl upp dom här. Fritt fram att använda dom om ni känner för det. Ska skriva några fler men har blivit lite stiltje nu ett tag.
Blev iaf ingen framtidens vårdavdelning idag eftersom de hade tillräckligt med folk, så jag och min handledare gick upp till 83an igen. 
 
#1 - - Emil:

Hej! Jag har läst igenom hela din blogg och måste tacka för en intressant läsning. Jag pluggar just nu upp mina betyg och har sen planer på att söka till ssk. Hoppas det inte är försent i 30årsåldern :)

Svar: Hej, och tack för kommentaren. Kul att du uppskattar bloggen.😊 Intressant att du har dessa planer, har du någon plan när du kan söka in?
Det är absolut inte för sent att söka och utbilda sig, jag var 27 när jag började och den livserfarenheten och arbetslivserfarenheten hade jag inte velat byta bort.
Så det är bara att köra på. :-)
blivandeanessk.blogg.se

#2 - - Emil:

Tjejen tar sin examen nästa sommar så efter det tänkte jag.
Va skönt o höra hehe, nu sitter man mest och letar info på nätet om hur det är att jobba som sjuksköterska :)

Svar: Ah, bara köra på det tycker jag.
Men läs inte för mycket bara, för det är mest det negativa kring yrket som syns mest. På både gott och ont. :-)
blivandeanessk.blogg.se

#3 - - Helena:

Sitter och läser genom din blogg nu. Ska börja läsa till ssk till hösten så det är väldigt intressant att läsa bloggar av sjuksköterskestudenter (även om du säkert är färdig nu ;-), läser från början så har inte kommit så långt än). Det här med fusklapparna ska jag ta med mig. Det känns som ett bra sätt att göra sammanfattningar på också :-)

Svar: Kul att du läser bloggen, hoppas du finner fler tips och trix och lycka till med studierna. Du kommer få tre roliga, och stundtals jobbiga, år framför dig. Men de tre åren kommer också gå fort. =)
blivandeanessk.blogg.se

Arkiv