Vårtermin

Jag var lite osäker på om jag skulle vara behörig till de två översta kurserna då de först och främst krävde 30 hp Medicinsk vetenskap och 30 hp omvårdnad (men det visste jag att jag hade) men även något som heter Professionskunskap 1 15 hp. Försökte läsa vad det var för kurs och hittade att den handlade om omvårdnad och lite vfu och sånt, så idag fick jag reda på att de kurser jag läst motsvarar den kursen på något sätt. 
Nu är jag ändock tveksam till om jag kommer bli antagen eftersom det är ganska populära kurser. Enligt statistik från UHR så ligger antagningspoängen på 160-165 hp, och jag har 104 i detta urval. Det jag får hoppas på är ju såklart reservplatserna, och förhoppningsvis hoppar tillräckligt många av för att jag ska få komma in. =)
#1 - - Josefine Svärd:

Åh va kul! :D

Svar: Jag hoppas iaf att de är roliga och att de ska ge något. =)
blivandeanessk.blogg.se

Arkiv