Stressad?

Hur lugn och fin jag än känner mig så verkar min kropp ändå vara stressad. Det är klart att detta är en intensiv kurs, plus att jag läser två andra samtidigt, men jag har följt mitt "pluggschema" och börjat i god tid. Jag känner att jag greppar allting och det är roligt... Men, jag tror inte mitt undermedvetna tycker om detta.

Det märks framförallt på sömnkvaliteten.. Somnar väl vid 22-23-tiden och kliver upp mellan 07-09 beroende på omständigheterna, men jag känner ju att jag är rätt trött under dagarna och jag vaknar ibland 2-3 gånger per natt... Så visst märks det att det är en intensiv kurs.

Nu är sportlovet slut här så då kanske man vågar sig till arenan och simma lite i veckan. Tycker det är skönt att få "simma av sig" samt få sitta och filosofera lite i bubbelpoolen efteråt. Sen tröttar det ut ganska bra också. :)

Arkiv