Anatomi och fysiologi 1 avklarad

Igår fick vi svar på anatomi-tentan, eller ja inte officiellt eftersom vi inte fått något mail om det men av någon anledning var en från klassen vid servicecenter och skulle hämta ut en tenta men då fick hon anatomi-tentan i handen istället för den tilltänkta, och sen spred sig det genom klassen så jag hämtade ut den. Klart godkänd även om jag missade 4,5p (0,5 på en missad bokstav) och 4p avdrag på ryggraden, men jag håller inte med läraren där. Kommer lägga upp bild på tentorna också så kan ni se själva. Däremot fick jag avdrag för att jag kallade svansbenet för svanskotan och korsbenet för korsryggraden (vilket är förståeligt ändå).

Idag under föreläsningen noterade någon i klassen att resultatet var inskrivet i ladok och utifrån det såg jag att det stod G på den, däremot kan vi inte hämta ut tentorna förrän på måndag (tidigast imorgon).
Dessa två tentor var jag tvingad att klara eftersom varken omtentatillfället och uppsamlingstentan inte passar in, skulle behövt flyga ned t o r för ett datum vilket är ganska dyrt.

Arkiv